Tinute de toamna – varianta 1

Pentru ca aproape a venit si toamna, am zis sa ma joc putin in Polyore si fac un set cu hainute pe care eu le-as purta spre sfarsitul lui septembrie. Prima varianta este o tinuta pe care oricine o poate purta, nu te costa foarte mult sa faci rost de piesele propuse si le poti schimba in functie de preferintele tale. Pe parcurs am sa mai vin si cu alte idei, poate ajuta pe cineva.

Blugii si tricoul negru cred ca exista in orice sifonier si chiar daca nu aveti asa ceva gasiti in orice magazin si la preturi acceptabile. Mie imi plac mult blugii de la H&M, de la C&A si cei de la Harley Davidson (mai mult pe stilul boyfriend’s jeans), iar un tricou simplu, negru, din bumbac puteti cumpara de oriunde. Am ales un sacou negru pentru a nu avea prea multe culori si pentru a inlocui o jacheta sau o geaca si pentru a transforma tinuta intr-una mai eleganta. Pantofii negri cu toc (eu imi doresc o pereche din piele, cu toc micut, care sa mearga si la blugi si la fuste) si geanta rosie sunt accesoriile cele mai importante – pantofii dau o nota de eleganta si geanta adauga o pata de culoare. Nu am ales blugi negri pentru ca am folosit deja prea mult aceasta culoare. Ca bijuterii eu as purta doar cateva inele haioase (gasiti la SIX, la Meli Melo, la New Yorker, la Accessorize si in magazinele no name) nu foarte incarcate si noua mea obsesie, un rozariu negru sau crem cat mai simplu. Fara cercei, fara bratari, poate doar un ceas barbatesc pe argintiu (orice accesoriu auriu distruge ideea tinutei).

Mi-au placut foarte mult noile oje Denim de la Chanel, la fel de mult cum ador parfumurile Chanel, in special Chanel 5. Stiu ca nu pare tipul de parfum care sa se potriveasca la o astfel de tinuta, este un parfum greu de purtat, dar cu atitudinea potrivita merge aproape la orice. Daca crezi ca este un parfum prea greu pentru tine alege ce iti place tie, dar in nici un caz parfumuri exagerat de dulci. Unghiile le-as pastra fie cu oja in diferite tonuri de albastru fie doar cu lac.

Cred ca e o tinuta usor de alcatuit care se potriveste oricui si poate fi purtata in orice situatie. Daca mergi la scoala sau la birou poti opta fie pentru balerini negri, fie pentru o pereche de pantofi cu toc jos.

 

 

Va place aceasta tinuta pentru toamna? Ati purta-o ?

3 thoughts on “Tinute de toamna – varianta 1

Spune-mi ce-ai pe suflet

