Cum sa te machiezi corect by Special K

Cred ca singurul lucru mai greu de facut decat sa combini hainele cu gust este sa te machiezi corect. Am vazut fete, atat pe strada cat si pe internet care habar n’au cum sa se machieze. Din fericire machiajul inseamna mai mult decat sa arunci fond de ten, pudra, blush, fard, creion, mascara, ruj – toate la un loc, pe fata.

Cand am invatat prima oara sa machiez, mi s-a spus ca “Sa machiezi este la fel cum un pictor picteaza o panza. Prin machiaj poti realiza opere de arta. Depinde numai de tine daca opera este un dezastru sau un masterpiece. Hai sa te vad ce tablou imi pictezi !”

Imi plac foarte mult machiajele realizate pe blogul Special K, de o fata obisnuita, care nu este nici make-up artist, nici nu lucreaza in domeniu. Este o fata cu un simt al esteticii foarte dezvoltat, ce realizeaza adevarate tablouri pline de eleganta si stil. Nimic incarcat, urat, tipator sau iesit din comun.

Imi doresc sa o vada cat mai multe fete (in special cele ce merg la liceu / scoala / facultate) si sa ia aminte tot ce scrie pe blogul ei, ca nu scrie nimic de rau.

M-am saturat sa vad machiaje de seara dimineata la 9, machiaje de club pe holurile facultatii, pudre portocalii pe tenuri albe, ruj rosu combinat cu fard colorat si mascara. Cat de greu poate sa fie sa incerci macar sa fi decenta? Daca nu te pricepi este mai bine sa intrebi sau sa te documentezi acasa inainte sa iesi pe strada aratand ca un clown.

Nu mai zic nimic de calitatea produselor folosite, decat ca mai bine strangi niste bani si dai 100 lei pe o singura trusa de calitate, decat sa dai aceasi bani pe 30 de produse la 5/10 lei din piata care nu sunt bune de nimic (in categoria asta nu intra dermatografele Ada care inca sunt cele mai bune de pe piata, nici macar unul Chanel nu a reusit sa faca ce face dermatograful comunist). Daca dispui de fonduri deja nu se mai pune problema de cate produse ai, ci de calitatea lor… chiar daca pare bun sau este foarte scump nu inseamna ca ti se si potrivest.

Dar mai bine o las pe Koko sa va povesteasca mai multe…
Si cine are curaj, sa participe la concursul organizat pe blogul ei. Eu sigur am sa particip, mai ales ca premiile sunt asa interesante.

Credit poze

5 thoughts on “Cum sa te machiezi corect by Special K

  1. Koko merita din plin fiecare cuvintel de lauda din partea ta,a noastra tuturor..foarte frumoasa initiativa;)pupici

Spune-mi ce-ai pe suflet

